Szkoła Podstawowa Nr 76
w Warszawie

im. 13 Dywizji Piechoty Strzelców Kresowych
UWAGA! ZMIANA STRONY INTERNETOWEJ SZKOŁY!

Informujemy, że przenieśliśmy się na nową stronę internetową www.sp76.edupage.org.

Wszystkie aktualności publikujemy już tylko pod nowym adresem. Zapraszamy!

Wycieczka na Mazury

"Dnia 16 czerwca moja klasa 2a i 3a pojechały na trzydniową wycieczkę na Mazury.
Kiedy dojechaliśmy na miejsce rozpakowaliśmy się. Następnie poszliśmy na obiad. Gdy wróciliśmy do pokoi mieliśmy chwilę wolnego. Następnie wyszliśmy na dwór i na spacer nad jezioro i jak wróciliśmy poszliśmy spać. Najbardziej podobał mi się pobyt nad jeziorem.
Drugiego dnia poszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu pojechaliśmy na pola Grunwaldu. Następnie pojechaliśmy do Huty Szkła Artystycznego. Potem pojechaliśmy do Aqua Parku. Moi koledzy i koleżanki bardzo dobrze się tam bawili, ale niestety ja nie mogłam pływać, bo miałam złamaną rękę. Po powrocie do ośrodka mieliśmy ognisko. Na ognisku śpiewaliśmy różne piosenki i tańczyliśmy pląsy harcerskie. Tego dnia najbardziej podobało mi się ognisko.
Trzeciego dnia rano zjedliśmy śniadanie i się spakowaliśmy. Następnie poszliśmy do autokaru i pojechaliśmy do zamku w Nidzicy. Przewodnik opowiadał nam o bitwach i o tym zamku. Później poszliśmy do muzeum. Zwiedzaliśmy tam różne sale. Następnie jedliśmy obiad w restauracji na zamku. Po obiedzie wróciliśmy do autokaru i pojechaliśmy do Warszawy do domu. Szkoda, że ten czas tak szybko minął i chciałabym pojechać na jeszcze wiele takich wycieczek."